دانلود نرم افزارNetQin mobile Anti-virus 4.0

اینم بهترین آنتی ویروس برای گوشی های سری 60 ورژن 5 و سری 60 ورژن 3 است .

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید..!


منبع:goldload.orq.ir

ادامه مطلب ...

کتاب دایره المعارف پزشکی

نام کتاب: دایره المعارف داروهای پزشکی
نویسنده: گروه ویستا
تعداد صفحات: 1528
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
این کتاب 1528 صفحه ای درباره نام فارسی و انگلیسی، نام تجاری، گروه دارویی، گروه شیمیایی، مکانیزم اثر، موارد مصرف، میزان مصرف و توضیحات انواع دارو ها می باشد و یک دایره المعارف کامل در زمینه داروهای پزشکی چه قدیمی چه جدیدی می باشد. علاوه بر داروها برخی از دانستنی های پزشکی را در این کتاب میتوان یافت.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید!

منبع:میهن دانلود!

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2011

دانلود بازی توپ و جنگجالی Pro Evolution Soccer 2011 که بعد از مدتها به تازگی آمده است. امروز این بازی رو در تمامی سایز ها و برای تمامی گوشی ها قابل دانلود است.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید...

منبع:goldload

ادامه مطلب ...

نرم افزار پرتابل نود 32 برای pc

مطمئنا با آنتی ویروس قدرتمند NOD32 محصول شرکت موفق ESET آشنا هستید و از توانایی های این آنتی ویروس خبر دارید. شرکت ESET با ارایه NOD32 On-Demand Scanner Portable جای خالی نرم افزارهای همراه خود را پر کرده است. توسط این نرم افزار شما نسخه ای بروز از نرم افزار NOD32 Antivirus را همراه خود دارید. این نرم افزار نیازی به نصب ندارد و فقط با اجرای آن می توانید سیستم خود را Scan کرده و بدافزارها را از بین ببرید. NOD32 On-Demand Scanner Portable به صورت رایگان از طرف شرکت ESET ارایه می شود.

منبع:4dl و سافت دی ال

ادامه مطلب ...

نرم افزار game gain v.2 برای اجرای بهتر بازی ها

بازی های رایانه زمانی بهترین کارآیی خود را دارند که سیستم سخت افزاری قدرتمندی هم در مقابل به آن ها اختصاص داده شود ؛ زمانی سیستم بهترین کارآیی را در مقابل بازی ها خواهد داشت که بتوان سخت افزار را با بازی ها هماهنگ کرد ؛ برای اجرای هرچه بهتر بازی ها می توان از نرم افزاری استفاده کرد که با بهینه سازی های خاص خود می تواند کارآیی بهتری در مقابل بازی ها داشته باشد. GameGain نام نرم افزاریست که می توان به آن اعتماد کرد ؛ نسخه دوم این ابزار که به تازگی منتشر شده با استفاده از ترفندهای خاص در اجرای هرچه بهتر بازی ها نقش موثری را ایفا خواهد کرد.
این نرم افزار با ترفندهایی مثل اجرای دو فریم در هر لحظه کار اجرای بازی ها را بهتر انجام خواهد داد ؛ این ابزار که به سادگی نصب و اجرا می شود به راحتی هم قابل استفاده و تنظیم است ؛ تنها حدود 2 مگابایت حجم دارد و با داشتن واسط کاربری جذابش هم کار استفاده را ساده تر خواهد کرد. پیشنهاد می کنیم برای اجرای هرچه بهتر بازی ها حتما از GameGain استفاده کنید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار GameGain v2.12.6.2010 :
- بهینه سازی پردازنده و حافظه رم برای اجرای هرچه بهتر بازی ها
- بهینه سازی پردازنده گرافیکی برای اجرا بهتر بازی های سنگین
- اعمال تغییرات در رجیستری و سیستم فایل ها برای اجرای بهتر بازی ها
- تنظیم فریم ها برای اجرای لحظه ای
- استفاده و سازگاری با اجرای همزمان دو فریم در لحظه
- اجرای بازی ها در بهترین حالت ممکن
- واسط کاربری ساده و پیشرفته به صورت مجزا
- بهینه سازی و خطایابی دقیق سیستم
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

منبع:asandl و سافت دی ال

ادامه مطلب ...