نرم افزار پرتابل نود 32 برای pc

مطمئنا با آنتی ویروس قدرتمند NOD32 محصول شرکت موفق ESET آشنا هستید و از توانایی های این آنتی ویروس خبر دارید. شرکت ESET با ارایه NOD32 On-Demand Scanner Portable جای خالی نرم افزارهای همراه خود را پر کرده است. توسط این نرم افزار شما نسخه ای بروز از نرم افزار NOD32 Antivirus را همراه خود دارید. این نرم افزار نیازی به نصب ندارد و فقط با اجرای آن می توانید سیستم خود را Scan کرده و بدافزارها را از بین ببرید. NOD32 On-Demand Scanner Portable به صورت رایگان از طرف شرکت ESET ارایه می شود.

منبع:4dl و سافت دی ال

 دانلود         

حجم: 16.01 مگابایت

منبع
رمز: www.4downloads.ir
منبع: 4dl و سافت دی ال

نظرات 1 + ارسال نظر
میثم پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:15 ب.ظ http://downloadeston.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
وبلاگت عالی شده
اگه بخوای میتونیم با هم تبادل لینک بکنیم .
اگه می خوای لوگوی منو تو وبلاگت بزار بعد یه خبر به منم بده تا تو رو تو وبلاگم لینک کنم .(از طریق نظرات وبلاگ بهم خبر بده)
در ضمن یه نگاه به آمار وبلاگم بندهز تازه دو هفتس که درستش کردم .
اگر هم خواستی منو با نام دانلودستون تو قسمت لینک های روزانه بزار .
خوشحال میشم با هم کار کنیم .
آدرس لوگوی من تو وبلاگم هست .
downloadeston.blogsky.com

سلام دوست عزیز خیلی خوشحال میشم که تبادل لینک انجام بدیم البته اگه من از شما لینکی رو کژی کردم حتما منبع رو هم کنارش مینویسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد